Pengikut

26 Mac 2011

Aku Tahu

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera

0ke3... rini nk merepet tntng aty sket... hihi... ntah ar... per tah ngn perasaan aku nie... cm pelik jew sejak pas2 k0lah nie... cm bangng p0wn da gak... huhu... suka t0o, suka nie... semua dya suka... nie la perasaan bkn perasan... h0ho.... ntah dya la nie agak gedis + gedix + ngada... sbl0m nie da la ngada2 da... skang nie lgi tr0wk... huhu.... 0ke2... berbalek pada taj0k 'aku tahu'... haha cm p0yo disit0o.... kes dya cm nie... first aku suka ngn sat0o bdk nie... tp ntah ar ta tau nk ckp cm na... h0ho... (tarik nfas pnjang) huuh..!!!
tp!!!! dya nie ckp cm ta bt0l jew.... aku tau dya da c0uple... ngn s0wg yg aku knal lak t0o... ntah cm na leh suka dya... dya lak layan aku cm pelik tr0wk jew... ish3... dya nie..!!! aku abaikn jew ngn pasaan aku nie... wat ta tau jew.... nti c0nfirm dya kta aku nie tada pasaan kew... l0rgh... bkn tada l0rgh cuma..__..__..
kadang rasa tapa jew kadang rasa rugi... per ar pali 0i...






Post By :


Tiada ulasan:

Catat Ulasan